جوک جدید کانال تلگرام کافه پارلین سری ۴
.
درباره ما
آخرین مطالب
آمار وب سایت

جوک های خنده دار : جوک جدید کانال تلگرام کافه پارلین سری ۴

 جوک های جدید کانال تلگرام کافه پارلین سری 4

وقتی مهمونا خداحافظی میکنن و  میرن و ما درو میبندیم

جوک های خنده دار جدید از کانال تلگرام کافه پارلین

داداشای گلم ناموسا هیچکی باوالیبال مخ نزده

سیزده بدر نمیخواد تا ارنج استینوبزنی بالا اسپک بزنی

خواهرای گلم کسی تاحالا باقلیون کشیدن بیرون شوهر گیرش نیومده

سیزده بدر نکنین این کارارو

جوک های خنده دار سری جدید

یکی از فانتزیام هـم اینه که:

پورشــه پانامـرا دیدم با عجله سوارشم بگم چرا دیراومــدی !
بعـدش که راننده رو دیدم بگم:
اَ اَ اَ ببخشید فک کردم بابامه
بعد پیاده شم…

جدیدترین جوک های خنده دار کانال تلگرامی کافه پارلین

سوال شرعی یه خانم:

دیروز یواشکی از جیب شوهرم پول برداشتم
رفتم یه جفت جوراب شیک ، هدیه روز مرد براش خریدم
بعد دیدم یه مقدار از پولش هم اضافه اومده
حيفم اومد بذارم سر جاش رفتم واسه خودم يه جفت النگو خريدم
ايا كار بدى كردم
روز مرد پیشاپیش مبارک

سری ۴ ام جوک های کانال تلگرام کافه پارلین

بچه بودم فک میکردم دخترا از پسرای لات خوششون میاد

بعدها فک کردم از پسرهای سوسول خوششون میاد و بعدش

فهمیدم کلا از من خوششون نمیاد هرجوری باشم



:: بازدید از این مطلب : 156

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : یک شنبه 13 فروردين 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی